21 Desember 2010

Engkau yg slalu di hatiku
Tiada siang tiada malam
Hanya Engkau yg ku rindu.

IBU
Aku adlh bidadarimu yg kini tmbuh DEWASA
Di matamu IBU
Q melihat tangis mu ketika ku berpamit padaMu meninggalkan kampung halaman tuk ku Pergi mengais rezeki
Airmata tertetes ketika ku katakan sampai jumpa
Kau ucapkan dgn rasa haru
Aku trsentuh
IBU
Aku rindu padaMu
Aku rindu petuah2Mu
Yg slalu sejukkan hatiku
Aku rindu akan belaianMu
Hangat belaiaN kshSygMu sehangat MENTARI pagi
Kesetia'n Mu bgt tlus sungguh membuatku bahagia
Tiada orang lain yg mampu menggantikan dirIMu di hatiku
INTAN PERMATA yg indah tkkn mampu menembusny
Bhkan DUNIA sEisinYa
IBU
Maafkan AnakMu dgn sikap dan kataku yg kadang membuatMu meneteskan Airmata
Maafkan anaKMx yg slalu meresahkanMu
Anax yg tak bisa blas jaza''Mu
IBU
Izinkan aku untuk membayar lelahMu
IBU
Seba'it DO'A ku persembahkan untukMu
Smoga TUHAN yg MAHA KUASA membalas KEBAIKAN MU.

YA 4jj1
Beri aku kesempatan membahagikan ibuku sbelum meninggalkan ku
Dan jika sa'atnya kau panggil ibuku
Panggil BELIAU dalam keada'an KHUSNUL KHATIMAH
Dan ampunilah Segala dosa''nya dan sayangilah ia sebagaimana menyayangiku.
AMIN 3X.
SALAM ANKER.


Draian'' air mta trsa brat tuk mlpas drmu...

Tiada trniat kta untuk brpsah,..

Jg kau rgu sayang ku....

Lmbaian tngan mengiri lngkahku...

Serasa brat kau mlpas driku.
pun nmamu sllu trsmpan dlam htiku...

Meskpun drmu tlah jauh dsna...

Aku akan sllu brdoa tuk kbhagia an drmu...

Entah smpai kpan kta hrus bgni...

Hari2 ku trsa sngat sunyi tnpa drmu...

Nmun aku prcya kta psti bsa dg smua ini....

Dtmpat ini aku trus mnanti khdran mu...

Krna drmu sngt brarti dlm hdup ku..


dari seseorang
untk OLEHTISME

Tidak ada komentar:

Posting Komentar